Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  1. dla umowy, w
    wykonaniu której Usługodawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do
    przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez
    Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a
    w przypadku umowy, która:

    1. obejmuje wiele rzeczy, które są
      dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie
      ostatniej rzeczy, partii lub części,
    2. polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
  2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.

W terminie 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów, należy zwrócić towar. Wzajemny zwrot świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.

W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

Szczegółowe informacje na temat Ustawowego prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie (§6 Odstąpienie od umowy)

Reklamacje

Reklamacje na wszystkie produkty zakupione w TopGadget.pl możesz dokonać w ciągu 1 roku od daty zakupu.

  1. Napisz do nas na adres: sklep@topgadget.pl lub zadzwoń pod numer 694 643 615 w celu poinformowania o chęci dokonania reklamacji.
    Nie jest to obowiązkiem przy dokonywaniu reklamacji, natomiast może się okazać, że tę sytuację można rozwiązać inaczej.
  2. Opisz swój problem, wskazując jednoznacznie nazwę i termin zakupu towaru oraz zaobserwowane usterki.
  3. Zapakuj reklamowany produkt i włóż do paczki opis reklamacyjny oraz kopię dowodu zakupu i prześlij ją do nas na adres:
    K&P sp. z o.o., ul. Młyńska 34, 55-200 Oława
  4. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki produkt zostanie przekazany niezależnemu Rzeczoznawcy, który dokona oceny i wyda w ciągu 14 dni decyzję reklamacyjną, o której zostaniesz poinformowany telefonicznie lub e-mailowo.
  5. W zależności od decyzji reklamacyjnej towar może zostać naprawiony, wymieniony na nowy lub możesz otrzymać zwrot środków.
  6. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Uwaga:

  • Prosimy, aby wysłać paczkę pod wskazany adres, nie odbieramy paczek z Paczkomatów.
  • Zalecamy wysłać paczkę za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług Poczty Polskiej, wybierając przesyłkę poleconą (lub inną z potwierdzeniem nadania – pomoże nam to w przypadku, gdy paczka zaginie)
  • Jeśli ten sam produkt reklamujesz drugi raz, poinformuj nas o tym w formularzu reklamacyjnym.